چگونه با جوش شیرین لوله را باز کنیم؟

چگونه با استفاده از جوش شیرین، سرکه و کمی دانش انسداد لوله را با موفقیت باز کنیم؟


مشکلات جزئی لوله کشی مانند گرفتگی فاضلاب می تواند صدها دلار هزینه داشته باشد اگر بخواهید افراد حرفه ای را درگیر آن کنید. و در حالی که ممکن است هنوز مجبور باشید برای گرفتگی‌های پیچیده‌تر و عمیق‌تر از یک لوله‌کش استفاده کنید، می‌توانید با یادگیری نحوه باز کردن انسداد مجرای فاضلاب با جوش شیرین، چند دلار صرفه‌جویی کنید . خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم چگونه این کار را انجام دهید. 


نحوه باز کردن انسداد مجرای فاضلاب با جوش شیرین:

جوش شیرین به خودی خود تعدادی کاربرد خانگی دارد. اما آن را با سرکه ترکیب کنید ، و یک واکنش شیمیایی دوستدار محیط زیست خواهید داشت که می تواند حتی سرسخت ترین آشفتگی ها را از بین ببرد. وقتی مردم درباره رفع گرفتگی مجرای فاضلاب با جوش شیرین صحبت می کنند، منظورشان معمولاً جوش شیرین و سرکه است. واکنش وزوز و حباب‌دار برای بیرون آوردن گرفتگی‌های سرسخت عالی است.

 توانید این آب را روی اجاق گاز یا کتری برقی گرم کنید، اما زمانی که به زهکش می رسد باید همچنان در حال جوشیدن باشد. 


مرحله 2: در مرحله بعد، یک فنجان جوش شیرین را مستقیماً در آبکش بریزید و بگذارید 5 تا 10 دقیقه بماند. شما هنوز نیازی به ترکیب آن با آب یا سرکه ندارید، فقط خود جوش شیرین این کار را انجام می دهد.


مرحله 3: سپس یک فنجان سرکه سفید را نیز در آبکش بریزید. نسبت 1:1 برای دستیابی به واکنش شیمیایی مناسب مهم است. شما باید کف زیادی را ببینید که به بالا و اطراف زهکشی حباب می کند - این نشان می دهد که مواد شیمیایی کار خود را انجام می دهند. 


مرحله 4: اگر درپوش تخلیه دارید، آن را بپوشانید یا آن را ببندید و 5 تا 10 دقیقه دیگر صبر کنید تا مواد شیمیایی کار خود را انجام دهند. سپس، یک قابلمه دیگر آب جوش را در آبکش بریزید. با این کار تمام تفنگ های گازدار که ایجاد کرده اید شل می شود.


مرحله 5: شیر آب داغ را به مدت 5 دقیقه اجرا کنید تا مطمئن شوید که مسیر صافی دارید و مجرای فاضلاب مسدود نیست.


یک شیر آب در حال اجرا

منبع: گتی ایماژ

ادامه مقاله در زیر آگهی


جوش شیرین چگونه مجرای فاضلاب را باز می کند؟

به گفته Liquid-Plumr ، ترکیب جوش شیرین و سرکه از طریق یک واکنش شیمیایی، مجرای فاضلاب را باز می کند. جوش شیرین که به نام بی کربنات سدیم نیز شناخته می شود، پایه است. سرکه که بیشتر از آب و اسید استیک تشکیل شده است ، یک اسید است. وقتی این دو به هم می رسند و مولکول ها مبادله می شوند، دی اکسید کربن ایجاد می شود.


هنگامی که CO2 با آب اطراف مخلوط می شود، حباب هایی را از طریق گرفتگی می فرستد تا مواد محکم بسته بندی شده را شکسته و شل کند. افزودن آب جوش بر روی لوله های بدون فشار، فلاش ایجاد می کند که مواد را به سمت پایین هل می دهد. افزودن گرانش همچنین به شل شدن هر چیزی که درهم و برهم کار می کند کمک می کند.


آیا استفاده از جوش شیرین برای رفع گرفتگی زهکشی سازگار با محیط زیست است؟


بهترین بخش استفاده از جوش شیرین و سرکه برای رفع گرفتگی زهکشی این است که هر دو محصولی سازگار با محیط زیست هستند . این مواد شیمیایی به راحتی توسط آب رقیق می شوند، بنابراین نباید هیچ گونه آسیبی به اکوسیستم ها وارد کنند، زیرا آنها از طریق تصفیه آب پیش می روند. تنها نقطه ضعف این است که گرفتگی های بزرگتر و سخت تر ممکن است به مواد شیمیایی قوی تر یا مداخله لوله کش نیاز داشته باشند. اگر سعی می کنید گرفتگی را با استفاده از جوش شیرین و سرکه پاک کنید و کار نکرد، ممکن است لازم باشد با یک متخصص تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد